Välkommen in i min nya Keramikverkstad! Wellcome to my new Workshop!


Hej! Det var ett tag sedan nu!
Jag har flyttat min Keramikverkstad till Falkenberg. Jag hade premiäröppet i lördags. Jag bjöd på hemmagjord ciderglögg med saffransbiscotti och sötsalta kolor.
Många fler än vad jag hade trott kom och det var väldigt kul och mysigt!
Den här bilden tog min syster,Sofia Månsson, utanför verkstaden.

Hi! It`s a while since I wrote here on my blog.
I have moved my workshop/studio to Falkenberg, 1 hour south of Gothemburg.
Last weekend I had a small opening for neighburs friends and family.
It was realy nice ! 

 Jag fick fina blommor och presenter av släkt och vänner. 


Här är lite bilder på hur det ser ut. Jag trivs väldigt bra !

Here are some pics of my new studio! It`s realy cosy!





















Välkommen in i min nya Keramikverkstad! Wellcome to my new Workshop! Välkommen in i min nya Keramikverkstad! Wellcome to my new Workshop! Reviewed by Anna Ulin Ceramics on 07:39 Rating: 5

1 kommentar:

Använder Blogger.